Alla inlägg den 27 september 2011

MAT

Av janne blom - 27 september 2011 11:42

Middag är det snart i dag blir det panerad torsk spenat å kokt potatis....

Fan va det är gött med spenat ...Ja vet säkert många som skriker nu  ....

har ju vart å klippt mig i dag med på frisören 

VASSA SAXAR kanon salong trevlig personal ...

 

Å nu fick ja ett samtal från Norge vill ha ut mig på jobb redan i dag ...

Jaha visst ja åker så nu holler dom på att kolla flygtider herregud va blir det.....

Ha en underbar dag nu alla. Puss i ljumsken på er..... 

MAT

Av janne blom - 27 september 2011 11:42

Middag är det snart i dag blir det panerad torsk spenat å kokt potatis....

Fan va det är gött med spenat ...Ja vet säkert många som skriker nu  ....

har ju vart å klippt mig i dag med på frisören 

VASSA SAXAR kanon salong trevlig personal ...

 

Å nu fick ja ett samtal från Norge vill ha ut mig på jobb redan i dag ...

Jaha visst ja åker så nu holler dom på att kolla flygtider herregud va blir det.....

Ha en underbar dag nu alla. Puss i ljumsken på er..... 

Sol

Av janne blom - 27 september 2011 08:28

I dag komm sommaren till baka solen lyser från en klarblå himmel trädena står aldles stilla ...

Nä en lång promenad på någon timme får det bli skall åka å klippa mig först ....

Fan vaknade kl 3 i natt å fick rusa på toa vart sittandes i en halvtimme man blir ju helt slut av sådana övningar 

 

Om ni tycker om musik gå in på min länk då på http://www.renegadefive.com/

kanon musik å det tycker ja inte bara för ja spelar  både golf å hocky ihop med deras tokiga trummis den är galen skall ni veta oj vilka historier ja skulle kunna dra här om han  

Ha en bra dag nu alla hörs snart....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards