Alla inlägg den 6 september 2011

Av janne blom - 6 september 2011 23:06

Skall träffa en slank ljus tjej ....JAG konstigt ja som brukar hålla mig till lite mulliga med stora puppar  hahaha ja skratta ni ja småler lite ja med faktiskt vi får väll se fram över hahahaha

kram på er alla x å kk....................... 

Av janne blom - 6 september 2011 18:29

Sådär ja då var tid beställd till en ny tatuering så på fredag får ja en ny på den andra vaden hmmmm  

Det värsta är att ja kommer ihåg att det gorde lite ont på vaden mem mem lite smärta får man väll tåla......

nu får det bli lite kvällsmat men ja funderar på va det skall bli hmmm

fan va svårt det är å hitta på saker å äta..

Tror ja skall återgå till å göra veckomeny det va faktiskt lite bra för då visste ja ju va ja fick (om ja orka laga förståss ) 

näää yt i köket ha en trevlig kväll på er nu kram alla... 

 

Av janne blom - 6 september 2011 09:06

Fan sov länge i dag med å vakna med huvudvärk i da med ja hatar å vakna med det för då får ja dras met hela dan...

Vissligenskiner solen ute när ja vakna men känner mig hängig iaf

jajaja det finns säkert dom som vaknar till det sämre så ja skall inte klaga.....

behöver nog bara få mig lite sex så blir allt bra igen ett tag .......

skämt å sido näää tror ja skall bara slappa i dag skall ju åka å se om ja kan få en tid för att tatta mig i eftermiddag men det är väll säkert flera mån väntertid å det vill inte ja vänta på......Ha en trevlig dag så länge nu Kram på er................. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards