Alla inlägg den 12 september 2011

MAT

Av janne blom - 12 september 2011 13:52

Nu börgar det närma sig mat snart ja fan ja är hungrig blir å sätta på en balja potatis pannbiffen å såsen gorde ja förra veckan å stoppa in i frysen (får ja tillägga).......

 

Skulle h spelat golf idag men fan det är ju så blött så ja avstód så det blir inge golf från på onsdag då skall va ha avslutning på en golfliga å dom personerna som är med där DOM är inga vanliga personer men vi har kul när vi spelar

Det är mycket påställa å mycket snack men inte om golf ..

Vi har en trummis med å han är översexuell å en kroat men han gillar får så när någon slår en sned boll å skriker  fååååårrrrr ute på banan får han hard on........

så vi brukar lotta dom 2 i samma boll om ni förstår  .......

Det kanske är därför ja tycker om dom grabbarna så mycket å gillar å spela med dom.......

Ha en bra da nu puss i ljumsken på er..... 

Av janne blom - 12 september 2011 09:30

Ja denna dag börga ju jävla bra min son skulle upp till nobellstdion nu på morgonen...

Ja vart har du ränkläderna då...Har ja inga ,men har du ingen jacka med dig. nääää

Fick ringa hans mamma å säga kom hit med kläder han hade ju för fan bar en t shirt på sig i går när han kom, ja är inte hemma .

Jaha då får ja åka ner till team sportia då å handla igen FAN har dom inte barnbidrag till å handla kläder för han kostar mig lika mycket varannan vecka här som hos henne..................

 

Ja ja  å ja har fortfarande tränings värk i hela kroppen fan ja trodde ja va vältränad ja  

Funderar på att gifta mig igen men fan hittar ju ingen som passar mig hehehe har ju träffat min nästa fru men hon vet inte om det ännu 

Å idag blir det pannbiff å gräddsås till middag fan va glad min son blir då han älskar min mat.......

Ha en bra måndag på er nu puss i ljumsken 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards