Alla inlägg den 25 september 2011

Av janne blom - 25 september 2011 16:04

I går va den här drycken jätte god tyckte ja men förstår inte riktigt varför den vill sitta i  så länge det gör mig ju så seg i dag....   Med detta glas tröstar ja mig idag  hade ja vetat att detta va så gott så hade jag nog druckit det här i går med..Eller va tror ni.......

Skall bara erkänna att jag tog en snus i går å fan va gött det va alltså det va underbart......

Men det va en  å det va i går så nu kör vi på igen....

Men fan va sugen ja är på en iskall cola i dag brukar ju va skit gött när man är lite bakis men men va fan skall man sluta så skall man.

Fan har gort en liten snabb räkning å kommer fram till att ja kommer å spara ca23-24000 kr på ett år va säger man om det hmmmmm får bli en resa till ett varmt land tror ja......

Nu får ni ha en bra söndag för det skall ja ha min son kommer ju idag.......

 
Av janne blom - 25 september 2011 09:20

Oj oj oj fan va ja är trött varför skall man va så jävla trött för dagen efter....

Ja ja ok va ganska kul ute i går faktiskt....

Tog faktiskt en SNUS under går kvällen en kompis kom upp det vi satt å drack i går å så lägger han in en snus..... 

Å ja bara får ja en sa ja så kasta han till mig dosan å herre gud va gött det va....

5 dagar i da men ja känner när ja petar med tungan under läppen har ju nästan blivit slätt där ......

 

Näää nu blir det en alvedon å ett stort glas vatten 

vi hörs senare ......  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards