Alla inlägg den 23 september 2011

Av janne blom - 23 september 2011 18:00

Fy fan att tvärsluta snusa äfter 33 år med en dosa om dagen är ingen höjdare vill ja låva .

Har ett jävla sug å ja har huvudvärk å vet inte var ja skall göra med händerna .

Å så slutar ja dricka coca cola samtidigt med kanske inte det smartaste fan har ju druckit 1.5 liter om dagen ja säkert dom sista 7-8 åren iaf..........

Men det är fan inte värt det kollar man på hur mycket pengar i månaden man lägger så härre gud vilken resa man kan få varge år.....

Å nu skulle dom ju höja priset med ett par spänn per dosa nää bara å ta till viljan nu det går nog över på någon vecka......

Å en lugn kväll blir det skall upp i morgon bitti å spela lite golf men ja är sugen å dricka lite öl denna hälg får väll se hur det blir med den saken.......

Ha en trevlig helg på er nu

Av janne blom - 23 september 2011 14:50

glöm det sista ja skrev den andra va för kronglig för mig så ja är kvar här så glöm bort den andra adressen ja skrev är kvar här ett tag till  

Av janne blom - 23 september 2011 13:19

Tja detta är det sista som skrivs här har bytt blogg klicka in på den nya där tjänar jag mera pengar 

 janne-b64.blogspot.com där är den nya adressen så ni är välkommna dit

Skall börga skriva i eftermiddag.....

Av janne blom - 23 september 2011 08:16

Andra morgonen jag är utan detta underbara snus herre gud vilken abstenens ja har blir ju knäpp snart.

Undra hur länge detta skall sitta i....... 

Va ju kul att det var så många som va intreserade av biljetter av janne i skogen 

Ja det värkar ju som det skulle gå ihop sig så det får nog bli att lyssna med några grupper som ja känner dom kommer säkert att ställa upp sedan kan ja ju själv ställa mig på senen igen å ja antar att det är det folk vill se (min underbara kropp)

Nu skall ja ta mig lite frukost å fortsätta tugga tuggummi å får se om snus suget ger med sig.

Solen skiner ute i dag i alla fall ...

Ha en underbar Fredag nu Puss i ljumsken på er........  

 
Av janne blom - 23 september 2011 08:16

Andra morgonen jag är utan detta underbara snus herre gud vilken abstenens ja har blir ju knäpp snart.

Undra hur länge detta skall sitta i....... 

Va ju kul att det var så många som va intreserade av biljetter av janne i skogen 

Ja det värkar ju som det skulle gå ihop sig så det får nog bli att lyssna med några grupper som ja känner dom kommer säkert att ställa upp sedan kan ja ju själv ställa mig på senen igen å ja antar att det är det folk vill se (min underbara kropp)

Nu skall ja ta mig lite frukost å fortsätta tugga tuggummi å får se om snus suget ger med sig.

Solen skiner ute i dag i alla fall ...

Ha en underbar Fredag nu Puss i ljumsken på er........  

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards