Alla inlägg den 8 september 2011

Av janne blom - 8 september 2011 15:52

Jaha snart slut på torsdagen då....

En härlig dag på golfbanan blev det idag med lite betting.

Ja det va ju som å ta godis från småbarn ...

 

Å i morgon skall ja göra en tatuering hehe lite nervig är ja ju iof

hehe näää ja vet ju att det inte gör ont skall bli fränt har ju velat haft en ganska länge nu....

Fan ja va å tog ut pengar vid bankomaten förut tror ja vart kr då

fan vilken brud det stog framför mig men ja presentera mig aldrig är ju blyg av mig å det är jobbit ibland..........

 Nä skall nog ta mig en köpp kaffe tror ja å slå ner min söta skärt i soffan 

Ha det bra nu å kram på er.....  

Av janne blom - 8 september 2011 07:12

Sådär ja en fin dag då passar ja på att ta en golfrunda fast för mig har nog sesongen redan tagit slut men solen skall ju lysa då kan det va skönt alltid roligt å ta en runda för resultatet blir ju aldrig det samma 

Nä hoppas ni har haft en bra natt nu för ja har sussat som ett litet barn i natt ibland gör ja det å en blir fan chokad när man vaknar.......

 

Har stora funderingar på att gå ut i helgen men vet ofan iof så får det ju bli på lördag då vi skall ju spela hocky kupp aldless för tidigt enligt min mening jajaja....

ha det bra nu kram på er........... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards