Direktlänk till inlägg 2 november 2011

arg

Av janne blom - 2 november 2011 20:16

Nu skall ja bara skriva ett litet inlägg härj är inte rasist i n´vanliga fll

men nu får frt fan va bra dom kommer hit å vet exakt va dom skall ha å va dom får är det komstigt att vi svenkar tröttnar på dom visst det finns bra ja känner många men hallå ta en titt i våra fengelser det sitter ju bar apor där nä fan öppna upp å skicka tillbaka skiten för här gär dom fan ingen nytta nää ut med asen....

 
 
Ingen bild

Helen Hallström

2 november 2011 20:29

<3 Lugn och fin <3

janne blom

2 november 2011 20:58

ja är aldrig arg tar för mycket energi

 
Ingen bild

mig

2 november 2011 20:37

Är du arg idag eller?

janne blom

2 november 2011 20:59

sammam sak även där tar för myvket energiå bli srg en frågs mswrs vem är mig

 
tess

tess

2 november 2011 20:55

Över 80 procent i svenska fängelser är utlänningar. De sitter å har de förbannat bra. Bättre mat än skolungar å gamla. de e helt okej enligt vårt land. Man lägger mycket pengar på detta å ja anser inte detta vara klokt. Vidare ska vi ta hänsyn till dom HELA tiden för de e sååå synd om dom. Ja visst men va fan de som sköter sig de kan de kasta ut men de som missköter sig de ska givetvis få vara kvar på skattebetalarnas pengar.
Mona Sahlin som gillar invandrare kan ju vara lugn för att inte behöva bo granne med dom eftersom hon bor i lite finare kvarter. Men hon kan ju ta lite av sin lön och alla andra som vill hjälpa och så tar de hand om dom själva. Så kan mina skattepengar gå till annat.
Vi daltar så förbannat å de skrattar de åt oss för bakom ryggen på oss. De de är riktigt synd om kommer aldrig hit. Å ja jag känner andra invandrare som jobbar och håller med mig i detta. Sköter man sig å gör rätt för sig bidrar man till samhället som alla andra. De e stor skillnad.

http://tess701.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av janne blom - 1 april 2013 14:28

Hej det va ju ett tagsedan jag skrev något på denna blogg men har stora funderingar på att börja skriva lite igen eller hur ja nu gör va ju en del som läste iaf inte för ja vet om dom bara läste för å ha kul eller varför endel läste jaja bryr mig int...

Av janne blom - 6 januari 2012 14:42

Fredag i dag ja trodde det va söndag när ja vakna först men så vände ja mig om i sängen å va låg där hmmmmmm samma som legat där dom senaste mornarna då visste ja att ja inte drömde fan va ja trivs i hennes söllskap vi har även rroligt i hop...

Av janne blom - 4 januari 2012 09:42

Så där ja nu har jag vart hemma i tre dagar snart börgar ställa om till å va vaken på datid nu faktiskt fast det är någon som håller mig vaken på nätterna när ja skall försöka å sova.....    Just nu trivs ja bra med mig själv ser ut som fler...

Av janne blom - 3 januari 2012 14:58

Detta känsla å få komma hem är underbart tycker jag iaf när man har någon som blir glad när man kommer hem å det är ju aldrg fel ja trivs ju ja med denna gång faktiskt förstår att det ine många som tror ja kan ändra mig men denna gång har ja faki...

Av janne blom - 3 januari 2012 14:58

Detta känsla å få komma hem är underbart tycker jag iaf när man har någon som blir glad när man kommer hem å det är ju aldrg fel ja trivs ju ja med denna gång faktiskt förstår att det ine många som tror ja kan ändra mig men denna gång har ja faki...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards