Alla inlägg den 1 november 2011

Av janne blom - 1 november 2011 21:01

så kommer det fram tjejer fram till mig å smeker mig på

kinden å sp kommer denna vakiga frpgan hur kan du vara sjölv

då brukr ja sbara ja ni gur kan det momma eig då kommer min frågaa vad är ni tjejer ute äfter eller är det dara något ni sägr till killar ja hoppas ja får lite komentarer på detta inlägg puss i ljumskem på er så ekiriv inläggg nu tack..................................

Av janne blom - 1 november 2011 18:45

I dag fick fick ja min flygbiljett så på tisdag morgon flyger ja iväg

å jobbar i 4 veckor igen då pust å stön men men det är ett jobb å det ger

pengar å det har ja ju inte så värst mycket av just nu

så det blir ju bara å bita i det sura jävla äpplet å flyga iväg

ni som får vara hemma hos era nära å kära kan ju va lyckliga

ja får inte träffa min son på 4 veckor nu snart ja å det är det värsta när man jobbar så här

hoppas bara dom ändrar denna jävla rotation så vi jobba 3 istället för 4 för det värkligen SUGER .....

Ha en bra kväll nu å krama varandra......

Av janne blom - 1 november 2011 09:07

Jaha då var man inne i en ny månad nu då telefånen ringde just

vart vill du åka ifrån Örebro eller Degerförs ja åker gärna från degerfors bara en mil å ta mig dit

gött då vet ja ju iaf va ja skall göra i 4 veckor jaja det är ju ett jobb iaf

får nog packa lite varmare kläder denna gång för det va snö på fjäll topparna när ja reste därifrån

uch ja tycker inte om att resa ja är ju flygrädd ja men men bara bita i hop å ha tankarna på något härligt ställe

va nu det kan vara hahahaaha

Jaja ett par dagar kvar hemma iaf dom skall ja bar njuta av ha det bra nu

PUSS I LJUMSKEN PÅ ER.............

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards