Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av janne blom - 7 oktober 2011 20:57

Små lätta måln ser ja på min himmel himmel som är blå...

Tänk va gött det vore för här är det fan GRÅ tunga måln hänger på min himmel himmel som är grå  ...

Å regnet det bara faller ner...

Ja jag kan ju fortsätta å skriva lite låtar kanske bättre än ja sjunger tycker nog vissa ja förstår ju inte det tycker min sång röst är kanon ja ....

ja ingen höjdar dag i dag iaf har feber ont i halsen å snorig men lite iprem så är det bara å köra men skall faktiskt bli skönt med en fri söndag så man kanske kan krya på sig lite.....

Ha en under bar helg där hemma nu för ja vet ju iaf va ja skall göra ....

Nääää ja skall ju jobba inga snuskiga tankar här inte...

Puss på er...   

Av janne blom - 7 oktober 2011 20:57

Små lätta måln ser ja på min himmel himmel som är blå...

Tänk va gött det vore för här är det fan GRÅ tunga måln hänger på min himmel himmel som är grå  ...

Å regnet det bara faller ner...

Ja jag kan ju fortsätta å skriva lite låtar kanske bättre än ja sjunger tycker nog vissa ja förstår ju inte det tycker min sång röst är kanon ja ....

ja ingen höjdar dag i dag iaf har feber ont i halsen å snorig men lite iprem så är det bara å köra men skall faktiskt bli skönt med en fri söndag så man kanske kan krya på sig lite.....

Ha en under bar helg där hemma nu för ja vet ju iaf va ja skall göra ....

Nääää ja skall ju jobba inga snuskiga tankar här inte...

Puss på er...   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards